For vurdering av reklamasjon på behandling må kunden ta kontakt senest innen 4 dager etter utført behandling. Prosedyren er da at kunden kommer innom salongen etter avtale for vurdering, eller sender bilder av feilen pr e- post. Kunden blir etter dette satt opp på første ledige time for retting av feil. Kvittering må fremlegges. Reklamasjoner uten kvittering vurderes ikke. Penger refunderes ikke.
NB: Reklamasjonsretten bortfaller dersom du som kunde ikke har mulighet til å komme innom salongen eller fremlegge bilder pr. e-post innen 4 dager etter behandling.
REKLAMASJON VIPPER OG NEGLER
Frist for reklamasjon på vipper og negler er 1 uke etter behandling.
ENDRING, AVBESTILLING ELLER FLYTTING AV TIME
Endring, avbestilling eller flytting av timeavtaler må skje senest 24 timer før avtalt time.
Dersom du ikke møter til oppsatt time uten å ha varslet på forhånd (senest innen 24 timer) blir du belastet med et ikke-møtt gebyr på kr. 500,-
STUDENT/ HONNØR RABATT:
10% student/honnørrabatt gjelder ikke for pakkepriser eller hudpleieprodukter.